Freely - my life in hawaii

ハワイの日常や留学の情報など綴ります〜^^ その他関係ないことも。

一仕事終えてきた。Done a few things to do.

こんにちは。

今日はワイキキで、やることいろいろ済ませてきました!!

 

・病院へ、TB検査とMMRの接種へ

・First Hawaiian Bankへ口座開設へ

・Mobile Center USAへSIMの契約へ

・アラモアナショッピングセンターのショッピングセンターへ

 その後ぐるぐる

 

です!!疲れたー(笑)

何気充実してました!!

でもこっちの人は本当に優しいなあー。

私もこれくらいのんびり優しく生きようと思ったのでした。(笑)

 

 

Hi!!

I've done a few things I had to do today.:

Going hospital to take TB test and MMR,

opening a bank account at FHB,

getting SIM card at Mobile Center USA,

sending documents to my school at post office,

and walking around at Ala Moana.

 

That's it!! Got tired... lol 

It was so fulfilling day!

 

But I think people in here is very kind...

I want to live easy and kindly to everyone like them. lol 

 

 

See ya tomorrow!!