Freely - my life in hawaii

ハワイの日常や留学の情報など綴ります〜^^ その他関係ないことも。

やることないから

 

ビーチに行ってきましたよー!

写真撮り忘れたけど(笑)

 

いやー、すんごい癒された。なにこれ…

まだ学校始まってないから、一緒に行く友達もおらず、1人で行きました。(笑)

 

こっちって、なんでこんなに風が気持ちいいの〜。

気候が良すぎて、もう、日本本当に帰りたくない(笑) ずっとここにいたーい。

 

ハワイのビーチって、本当に青くて綺麗ですよね。

オリエンテーション始まって、友達出来たら、ぜひ一緒に行きたいな。

 

 

I want to the beach! Forgot to take a picture though lol

I got really relaxed... wtf it's so amazing.

I went there alone cuz my school hasnt started yet so I dont have any friend to go with lol

Why is the weather so good here...... I dont wanna go back to Japan.lol I wanna stay here forever.lol

 

The beaches are so blue and beautiful, right?

After the school starts and I can make friends, I wanna go there together definitely.

 

 

Thanks for reading!